loading...
آشپزخانه من
آشپزخانه من بازدید : 491 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

نکات تهیه نوشیدنی خنک

تابستونه و فصل نوشیدنی های خنک.
نکته ای که امروز میخوام براتون بگم مربوط میشه به یه فوت کوزه گری برای تهیه یه آب طالبی یا شیر موز خنک و تگری بدون استفاده از یخ.
موز از اون دسته از میوه هاست که خیلی زود از رنگ و رو می افته و سیاه میشه.
اگه تعداد زیادی از این نوع موزها تو یخچالتون دارید همین الان دست بکار شید.
موزها رو پوست بکنید داخل کیسه فریزر قرار بدید.هوای داخل کیسه فریزر رو خالی کنید.
موزها رو تو فریزر نگهداری کنید.
حالا هر وقت که خواستید یه شیر موز یا معجون تگری درست کنید،یک ربع زودتر موزها رو از فریزر در بیارید و تو فضای آشپزخونه قرار بدید تا کمی (نه کامل) از حالت انجماد خارج بشه. موز و شیر و کمی شکر و اگه دوست داشتید کمی بستنی وانیلی رو داخل مخلوط کن بریزید و یه شیر موز تگری نوش جان کنید.
من معمولا برای درست کردن آب طالبی هم از این روش استفاده میکنم. بعد از برش زدن طالبی ها اونها رو تا زمانی تو فریزر میذارم که نیمه منجمد بشه و بعد آب طالبی پفکی و تگریم رو درست میکنم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 840
  • کل نظرات : 181
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1830
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 469
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 4,640
  • بازدید سال : 36,552
  • بازدید کلی : 2,616,810
  • کدهای اختصاصی