loading...
آشپزخانه من
آشپزخانه من بازدید : 1278 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

کیک با تزیین ساده

همونطور که تو تصاویر میبینید من یک کیک ساده درست کردم تو قالبی که وسطش سوراخه.
کیک رو از وسط برش زدم،فضای داخلی سطح پایینی رو خالی کردم ، توی اون فضا رو با خامه زده شده و گردو و موز پر کردم ، لایه بالایی رو گذاشتم روش دوباره کیک به شکل اولیه اش برگشت.
روی کیک رو با شکلات آب شده و چیپس شکلات پوشوندم.
اسم این کیک رو گذاشتم کیک سورپرایز.
چون وقتی به ظاهرش نگاه میکنید فکر نمکنید که خامه ای باشه ولی وقتی برشش میزنید محتوای توش معلوم میشه.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 840
  • کل نظرات : 181
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 1830
  • آی پی امروز : 112
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 154
  • باردید دیروز : 168
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 154
  • بازدید ماه : 154
  • بازدید سال : 47,521
  • بازدید کلی : 2,627,779
  • کدهای اختصاصی