loading...
آشپزخانه من
آشپزخانه من بازدید : 363 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)

کوکوی سیب زمینی و تخم مرغ

مواد لازم:

سیب زمینی متوسط 3 عدد
تخم مرغ 4 عدد
نمک و فلفل به میزان لازم
روغن برای سرخ کردن

طرز تهیه:

سیب زمینی ها رو خلالی یا مکعبی خرد کنید و بشورید . بعد از اینکه آب سیب زمینی ها رفت بهش نمک بزنید و سرخشون کنید.
من معمولا برای سرخ کردن سیب زمینی از تابه نچسب و مقدار کمی روغن استفاده میکنم ، در تابه رو میذارم و حرارت رو ملایم میکنم تا سیب زمینی ها آروم مغز پخت بشن وقتی سیب زمینی ها پخت در تابه رو بر میدارم و حرارت رو زیاد میکنم تا کاملا سرخ بشن . با این روش از مقدار کمتری روغن استفاده میشه.
در حین سرخ کردن سیب زمینی ها ، تخم مرغ ها رو تو یه کاسه بشکنید و بهشون نمک و فلفل بزنید و حسابی با چنگال همش بزنید تا یکدست بشه .
وقتی سیب زمینی ها سرخ شد تخم مرغ های زده شده رو روی سیب زمینی ها بریزید و تابه رو کمی تکون بدید تا تخم مرغ پخش بشه . در تابه رو بذارید و صبر کنید تا یک روی کوکو سرخ بشه . بعد کوکو رو برش بزنید و برگردونید تا روی دیگه اش هم سرخ بشه.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 840
  • کل نظرات : 181
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1830
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 232
  • باردید دیروز : 469
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 232
  • بازدید ماه : 4,814
  • بازدید سال : 36,726
  • بازدید کلی : 2,616,984
  • کدهای اختصاصی