loading...
آشپزخانه من
آشپزخانه من بازدید : 519 چهارشنبه 22 آذر 1391 نظرات (0)

سوپ شیر

مواد لازم :

هويچ 3 عدد متوسط
سيب زميني يك عدد متوسط
جو پرك شده يك ليوان
آرد سفيد یا آرد ذرت 2 قاشق غذا خوري
مرغ 200 گرم
شير 5-6 ليوان
پياز يك عدد متوسط
جعفري خرد شده دو قاشق غذا خوري
آبليمو و خامه
نمك به مقدار لازم

طرز تهيه :

جو رو از یک ساعت قبل خیس کنید . سیب زمینی و هویج رو هم رنده کنید.
دوستانی که با دستورات من آشنا هستند میدونند که من برای تهیه هر نوع سوپی حتما از پیاز داغ استفاده میکنم . بنابراین پیاز داغ رو آماده کنید بعد هویج و سیب زمینی رنده شده و و جو مرغ رو اضافه کنید و نمک و فلفل رو اندازه کنید. شیر رو به مواد اضافه کنید و اگر حس کردید که مقدار شیر کمه با آب مرغ کمبودش رو جبران کنید.
اگر آب مرغ نداشتید میتونید آب اضافه کنید و از یک عدد عصاره مرغ یا سبزیجان هم استفاده کنید.
قارچ ها رو جداگانه همراه با مقداری کره و آبلیمو تفت بدید.
وقتی مواد سوپ پخت ، مرغ رو در بیارید و ریش ریش کنید ، آرد رو با یک مقدار آب سرد رقیق کنید و همراه با قارچ به سوپ اضافه کنید.
اجازه بدید سوپ روی حرارت جا بیافته. قبل از خاموش کردن میتنید نصف بسته خامه به سوپ اضافه کنید و با سوپ مخلوط کنید و بعد از روی حرارت سوپ رو بردارید.
در صورت تمایل روی سوپ رو با جعفری خرد شده و مقداری خامه تزئین کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 840
  • کل نظرات : 181
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1830
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 228
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,072
  • بازدید ماه : 4,151
  • بازدید سال : 36,063
  • بازدید کلی : 2,616,321
  • کدهای اختصاصی