loading...
آشپزخانه من
آشپزخانه من بازدید : 4090 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

نکات تهیه هات داگ با قارچ و پنیر

من معمولا برای سرخ کردن هات داگ حتما با چاقو چند برش روی سطح هات داگ ایجاد میکنم و بعد سرخش میکنم .

اگر همراه با هات داگ بخوام از پنیر استفاده کنم بعد از اینکه مخلفات رو توی نون ریختم ( کاهو و سس و خیار شور و گوجه ) دور هات داگ رو با پنیر ورقه ای کاور میکنم و هات داگ رو لای نون میذارم و بعد لای کاغذ روغنی میپیچم و یک دقیقه میذارمش تو ماکروفر.

هم پنیر آب میشه و هم نون حالت تازگیش رو حفظ میکنه.

اگه بخوام از قارچ هم استفاده کنم بعد از اینکه قارچ رو با کره تفت دادم تو همون ماهیتابه روی قارچ ها پنیر میریزم و دیگه همش نمیزینم در ماهیتابه رو میذارم و بعد از یکی دو دقیقه حرارت رو خاموش میکنم .

پنیر کاملا آب میشه و روی قارچ رو میپوشونه بعد با یه کفگیر تکه های پنیر و قارچ رو همراه با هات داگ لای نون میذارم. برای سس هات داگ هم حتما از سس فرانسوی استفاده میکنم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 840
  • کل نظرات : 181
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1830
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 207
  • باردید دیروز : 469
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 207
  • بازدید ماه : 4,789
  • بازدید سال : 36,701
  • بازدید کلی : 2,616,959
  • کدهای اختصاصی