loading...
آشپزخانه من
آشپزخانه من بازدید : 327 دوشنبه 04 دی 1391 نظرات (1)

جایگزین نمک

به جای نمک، برای خوش طعم کردن غذاهای گوشتی، از ادویه‌جات و گیاهان معطر به روش زیر استفاده کنید:


برای گوشت گوساله: فلفل رنگی، زیره، میخک، پودر سیر، مرزنگوش، خردل، پودر پیاز و فلفل


برای مرغ: ریحان، برگ بو، میخک، پودر کاری، پودر سیر، پودر پیاز، شوید، زنجبیل، گلپر، خردل، فلفل قرمز، جعفری، رزماری، ترخون، آویشن، مریم گلی


برای گوشت گوسفند: فلفل رنگی، ریحان، پور کاری، پودر سیر، نعناع، رزماری

 

با تشکر از دوست خوبم  Elham Safaritabar برای ارسال این مطلب.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مونا باقری در تاریخ 1392/04/09 و 11:23 دقیقه ارسال شده است

من واقعا ازمطالب شما لذت بردم لطف کنین طرز تهیه کیک تولد را آ موزش دهید من هرکاری میکنم باز هم خوب در نمیا باتشکر مونا
پاسخ : ممنونم مونای عزیز. چشم حتما در اولین فرصت آموزش کیک تولد رو براتون قرار میدم.البته تو قسمت تصاویر آموزشی دو مدل تزئین ساده کیک رو میتونید ببینید.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 840
  • کل نظرات : 181
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1830
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 166
  • باردید دیروز : 469
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 166
  • بازدید ماه : 4,748
  • بازدید سال : 36,660
  • بازدید کلی : 2,616,918
  • کدهای اختصاصی