loading...
آشپزخانه من
farkhondeh بازدید : 2535 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

 

تزیین ماست (ماست موسیر.ماست وخیار و...)

روی ماست رو با برگ ترخون برای شاخه های نخل.نعنا خشک و شوید خشک برای سبزه ها ...گل محمدی خشک برای گلها وزعفران برای خورشید و ماهی ها استفاده کردم با خلال دندون ظریف کاریها رو انجام میدم.

واسه تنه درخت هم دارچین ریختم میشد فلفل سیاه هم ریخت اما من پودر شدش رو نداشتم. چشم ماهی هم دونه فلفل سیاه هستش و برای رنگ آب رودخونه هم از رنگهای مجاز خوراکی استفاده کردم.

روی ظرف دیگه از نعنا خشک وتربچه وکمی زعفرون استفاده کردم.

ظرف بعدی هم از ساقه ای باریک پیازچه برای سبد گل واز شوید وترخون و برگهای کوچیک ریحون برای شاخه وبرگ واز تربچه برای گلها استفاده کردم. برای پروانه ها هم دوتا برگ ریحون بنفش رو با قیچی آشپزخونه برش دادم و کمی هم زعفرون ریختم.و دور تا دور ظرف هم خیار رو که با چنگال روش خط کشیدم وبرش دادم قرار دادم.

ظرف بعدی هم که با گل محمدی خشک شده وبرگهای نعنای تازه تزیین شده.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 840
  • کل نظرات : 181
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1830
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 99
  • باردید دیروز : 469
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 99
  • بازدید ماه : 4,681
  • بازدید سال : 36,593
  • بازدید کلی : 2,616,851
  • کدهای اختصاصی