loading...
آشپزخانه من
آشپزخانه من بازدید : 610 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

موهیتو یا موخیتو

مواد لازم:

برگ نعنا تازه 15 عدد
لیمو ترش تازه 3 عدد
یخ
آب ساده یا گازدار
شکر

طرز تهیه:

برگ های نعنا را با گوشت کوب برقی یا هر وسیله دیگه له کنید. تاکید میکنم که برگ ها رو له کنید ( خرد نکتید )
پوست لیمو رو بکنید و سعی کنید هسته های لیمو رو در بیارید.
لیمو ها رو همراه نعنا له کنید.
لیمو و نعنای له شده را همراه مقدار زیادی یخ خرد شده و مقدار کمی آب و به مقدار کافی شکر داخل دستگاه مخلوط کن بریزید و دستگاه رو روشن کنید تا یک نوشیدنی یخمکی و خنک و عالی داشته باشید.
طعم عالی لیمو و نعنای تازه واقعا لذت بخشه.
ترشی و شیرینی این نوشیدنی به ذائقه شما بستگی داره.
این هم عکس موهیتوی من که دیشب درست کردم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 840
  • کل نظرات : 181
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1830
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 121
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 885
  • بازدید ماه : 3,964
  • بازدید سال : 35,876
  • بازدید کلی : 2,616,134
  • کدهای اختصاصی